CZCIONKA:
KONTRAST:

Konkursy dla studentów i kadry naukowej, wykłady ekspertów oraz cykl wydarzeń specjalnych na uczelniach to tylko niektóre elementy programu „Atom dla Nauki”, którego celem jest promocja wiedzy o energetyce jądrowej w środowisku akademickim. PGE EJ 1, spółka odpowiedzialna za budowę pierwszej polskiej elektrowni jądrowej, rozpoczyna drugą edycję projektu, który ma pomóc w budowaniu kadr dla sektora jądrowego. Przedsięwzięcie jest realizowane we współpracy z Narodowym Centrum Badań Jądrowych, Polskim Towarzystwem Nukleonicznym oraz Instytutem Fizyki Jądrowej PAN pod patronatem Ministerstwa Gospodarki.

DOKTORANCI POLITECHNIKI OPOLSKIEJ
PROSZĘ O WASZ GŁOS!

Zachęcam Was do wzięcia udziału w anonimowej ankiecie oceniającej działalność naukową i dydaktyczną oraz program studiów doktoranckich.

Ankieta będzie dostępna po zalogowaniu się w systemie USOS Web w dniach od 16 stycznia do 15 lutego 2015 r.

Ankieta jest całkowicie anonimowa, ponieważ system nie przyporządkowuje udzielonych odpowiedzi do konta identyfikacyjnego doktoranta w USOSWeb. Odnotowany jest wyłącznie fakt wzięcia udziału w badaniu.

Zapraszam do wypełnienia ankiet!
Prorektor ds. dydaktyki dr hab. inż. Krystyna Kamińska, prof. PO


Potrzebna krew dla dziecka chorego na białaczkę – B Rh- , Prokocim. To bardzo rzadka grupa krwi !!! Jeśli ktoś może proszę o pomoc, proszę także o przekazanie informacji znajomym.

Osoba do kontaktu – Marzena Czyż – 515 250 700


Na dzień 13 stycznia 2015 roku na godzinę 1530 Zwołuję Nadzwyczajne posiedzenie Rady Doktorantów. Zebranie rady odbędzie się w biurze SDPO.

Na posiedzeniu w dniu 09 grudnia 2014r. Zarząd Województwa Opolskiego zatwierdził Listę rankingową zawierającą wykaz doktorantek/doktorantów, których wnioski o przyznanie stypendium doktoranckiego na rok akademicki 2014/2015 podlegały ocenie w ramach projektu systemowego pt. Stypendia doktoranckie – inwestycja w kadrę naukową województwa opolskiego II realizowanego w ramach Poddziałania 8.2.1 Wsparcie dla współpracy sfery nauki i przedsiębiorstw Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

Pierwszy raz w historii Samorządu Doktorantów Politechniki Opolskiej stanowisko przewodniczącego powierzono trzeci raz z rzędu tej samej osobie.

2 grudnia nowo wybrana Rada Doktorantów wybrała spośród siebie nowy zarząd. Po raz trzeci na jego czele stanie Rafał Gasz z Wydziału Elektrotechniki, Automatyki i Informatyki. Już z chwilą objęcia kolejnej kadencji Rafał Gasz wpisze się w historię Rady Doktorantów, jako najdłużej sprawujący tą funkcję doktorant oraz zaliczy się do grona kilkunastu doktorantów w kraju, którzy kierowali samorządami trzy kadencje.

Już 2 grudnia br. w Auli Zespołu Dydaktycznego „Łącznik” przy ulicy Mikołajczyka 16 w Opolu odbędzie się pierwsze w regionie wydarzenie spod znaku TEDx. Tematem przewodnim konferencji będą „Pasje młodego człowieka”.

W wyniku przeprowadzonych wyborów do organów Samorządu Doktorantów Politechniki Opolskiej na kadencję od 1 stycznia 2015 r. do 31 grudnia 2015 r. wybrano następujące organy w składzie:

Zgodnie z regulaminem SDPO zwołuję posiedzenie wyborcze nowo wybranej Rady Doktorantów. Posiedzenie odbędzie się 1.12.2014 r. (poniedziałek) o godzinie 14.30 w biurze SDPO (ul. Mikołajczyka 6, pokój 18, w części mieszkalnej budynku Łącznik).

Proponowany plan posiedzenia:

  • Otwarcie zebrania
  • Organizacja wyborów
  • Wybór Przewodniczącego
    • Zgłoszenie kandydatów na stanowisko Przewodniczącego
    • Dyskusja nad kandydaturami i rozwojem samorządu w następnym roku
    • Głosowanie
  • Wybór Zastępcy Przewodniczącego:
    • Zaproponowanie kandydatur
    • Dyskusja nad kandydaturami
    • Głosowanie
  • Wolne wnioski
  • Zakończenie zebrania


W wyniku przeprowadzonych wyborów organów samorządu na rok 2015, została wybrana Rada Doktorantów w następującym składzie:

  • Barbara Domańska (WM)
  • Rafał Gasz (WEAiI)
  • Karolina Gozarska (WB)
  • Piotr Graca (WEAiI)
  • Michał Kozioł (WEAiI)
  • Krystian Malek (WM)
  • Agnieszka Materac (WM)
  • Izabela Wardach (WM)

1 grudnia 2014 Rada powoła (w wyniku głosowania) Zarząd Samorządu Doktorantów.

·         Barbara Domańska