CZCIONKA:
KONTRAST:

Rada Doktorantów Politechniki Opolskiej informuje, że uchwałami Senatu Politechniki Opolskiej z dnia 17.04.2013 wszedł w życie nowy regulamin naszego Samorządu oraz uchwalony został wzór nowego logo.

logo sdpo

Z obowiązującym obecnie regulaminem można się zapoznać w zakładcce regulaminy.

Rada Doktorantów prganie złożyć serdeczne podziękowania Panu Szymonowi Radziejowi, członkowi Studenckiego Koła Naukowego PIXEL za zaprojektowanie logo dla naszego samorządu.


W imieniu JM Rektora Politechniki Opolskiej prof. dr hab. inż. Marka Tukiendorfa serdecznie zapraszamy wszystkich doktorantów na wykład otwarty Krzysztofa Trawińskiego, Dyrektora ZUS - oddział Opole na temat: „Przykładowe rozwiązania systemowe i informatyczne w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych”, który odbędzie się w dniu 11 maja 2013 r. (sobota) o godz. 10.00 w auli w budynku „Łącznik” przy ulicy Mikołajczyka 16 w Opolu.


kino

Samorząd Doktorantów Politechniki Opolskiej zakupił dla doktorantów naszej uczelni bilety do kina i teatru w ramach akcji „Kultura dla doktorantów”. Każdy doktorant otrzyma 2 wejściówki do kina (Helios Opole) lub teatru (Teatr im. Jana Kochanowskiego).

Osobami odpowiedzialnymi za rozdysponowanie biletów są na:

  • Wydziale Budownictwa – Mariusz Czabak
  • Wydziale Elektrotechniki, Automatyki i Informatyki – Rafał Gasz
  • Wydziale Mechanicznym – Michał Böhm

Bilety można będzie odbierać u w/w osób począwszy od dnia 23.04.2013r.

Bardzo serdecznie proszę aby bilety zostały odebrane do dnia 17.05.2013r.


 

W imieniu JM Rektora Politechniki Opolskiej prof. dr hab. inż. Marka Tukiendorfa serdecznie zapraszamy wszystkich doktorantów na wykład pana Bogusława Dawiec - dyrektora zakładu Johnson Controls (Keiper) w Skarbimierzu pt: "TPS - System Produkcyjny Toyoty".

Wykład odbędzie się 26.04.2013 r. o godz. 10.00 w Auli budynku „Łącznik”.


W imieniu JM Rektora Politechniki Opolskiej prof. dr hab. inż. Marka Tukiendorfa serdecznie zapraszamy wszystkich doktorantów na wykład pana dra Piotra Potejko - Doradcy Szefa ABW ds. naukowych. Wykład związany będzie z rolą i zagadnieniami Agencji Bezpieczeństwa Wewnętrznego.

Wykład odbędzie się 18.04.2013 r. o godz. 13.00 w Auli budynku "Łącznik".


W imieniu Grupy Naukowej Pro Futuro oraz organizatorów Krakowskiej Konferencji Młodych Uczonych mam zaszczyt zaprosić na kolejną edycję corocznej imprezy naukowej dla adresowanej do doktorantów i młodych pracowników nauki. Patronat nad międzynarodową VIII Krakowską Konferencją Młodych Uczonych objęło Kolegium Rektorów Krakowskich Szkół Wyższych.

Spotkania konferencyjne odbędą się w dniach 26 –28 września 2013 r. w pawilonach Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie oraz w Zamku w Korzkwi.

ictyoung

 

Konferencja ICT Young 2013 jest już trzecim ogólnopolskim spotkaniem studentów i doktorantów kształcących się na uczelniach technicznych. To przede wszystkim konferencja naukowa, podczas której studenci i doktoranci z całej Polski będą prezentować wyniki swojej pracy. Pozwala ona na łagodne wdrożenie w świat nauki, obiektywną ocenę dotychczasowych osiągnięć, poszerzenia horyzontów jak i nawiązanie nowych znajomości z ludźmi, z którymi łączą ich pasja, zaangażowanie w ICT oraz energia do działania. Jednak w tym roku ICT Young służy także otwarciu na świat bizesu. Tegoroczna edycja odbywająca się pod hasłem ICT for Young Business, ma na celu zwrócenie uwagi na potrzebę współpracy obu tych środowisk w celu tworzenia innowacyjnej gospodarki.


 

W dniach 12 – 14 czerwca 2013 roku w jednym z wybranych (w drodze przetargu) ośrodków szkoleniowo-wypoczynkowych na Opolszczyźnie odbędą się VII Środowiskowe Warsztaty Doktorantów Politechniki Opolskiej, organizowane przez Wydziały - Budownictwa, Elektrotechniki, Automatyki i Informatyki oraz Wydział Mechaniczny.


Na dzień 14.03.2013 r. (czwartek) na godzinę 11.00 w biurze Samorządu Doktorantów przy ulicy Mikołajczyka 6, pokój 18, zwołuję zebranie Rady Samorządu Doktorantów Politechniki Opolskiej.

Na zebraniu poddany pod głosowanie zostanie nowy regulamin Samorządu Doktorantów oraz Logo SD. Dodatkowo zostaną omówione sprawy bieżące m.in. organizacja Środowiskowych Warsztatów Doktorantów 2013, oraz konkurs "Zasłużeni dla doktorantów".

Rafał Gasz
przewodniczący SDPO


W związku z zwiększeniem składu Rady Wydziału, SD został poproszony o wybór drugiego przedstawiciela w Radzie. W związku z czym: Ogłaszam wybory uzupełniające do Rady Wydziału EAiI - 1 przedstawiciela. Wybory odbędą się dnia 5.03.2013 r. o godzinie 14.20 w sali S-206.

*w przypadku nieobecności wymaganej połowy doktorantów, przewodniczący zebrania może zdecydować o przeprowadzeniu wyborów pomimo braku kworum.

Rafał Gasz

przewodniczący SDPO